Cotxes nous, preus, notícies, cercador, fotos, motor... Repsol.com

Repsol YPF

lblLogoRepsol

Ruta

Soc a: Inici > ... > Cotxes > Salons > Frankfurt 2007
SALÓ FRANKFURT
Mitsubishi

  • Lancer
  • Concept-cX      

Mitsubishi Concept-cX

Mitsubishi Concept-cX

La nova generació del Lancer arribarà a finals del 2007 amb carrosseria de quatre portes (Sports Sedan), però caldrà esperar fins al març del 2008 per veure’n la versió de cinc portes (Sportsback). Comparteix plataforma amb el seu germà, l’Outlander, així com amb el Peugeot 4007 i el Citroën C-Crosser. La gamma de motors consta d’un dièsel (2,0 litres i 140 CV) i dos gasolina (1,5 litres i 110 CV i 1,8 litres i 1440 CV). 

El Concept c-X anticipa les solucions tècniques que inclouran alguns dels models futurs, com el motor dièsel que compleix la norma Euro 5 d’emissions i 136 CV o una caixa de canvis automàtica de doble embragatge. El disseny combina una carrosseria de cinc portes amb dimensions de tot terreny. Té un sistema de tracció total similar a l’Outlander. 


Les marques del Saló
separador

> Alfa Romeo

> Citroën

> Kia

> Nissan

> SsangYong

> Aston Martin

> Corvette

> Lada

> Opel

> Subaru

> Audi

> Dodge

> Lancia

> Peugeot

> Suzuki

> Bentley

> Ferrari

> Lexus

> Porsche

> Toyota

> BMW

> Fiat

> Maserati

> Renault

> Volkswagen

> Brilliance

> Ford

> Mazda

> Saab

> Volvo

> Cadillac

> Honda

> Mercedes

> Seat

 

> Chrevrolet

> Hyundai

> Mini

> Skoda

 

> Chrysler

> Jaguar

> Mitsubishi

> Smart

 

<< Inici


Nota informativa: Traducció de l'original en castellà. En cas de qualsevol discrepància, prevaldrà la versió en castellà.