Acaba la primera cursa de Nani Roma amb el BMW X3 CC - repsol.com

Repsol YPF

Logo Repsol

Ruta

Soc a: Inici > Competició > Trial > Noticias
Acaba la primera cursa de Nani Roma amb el BMW X3 CC

Copy Repsol

La quarta i última jornada del Ral•li Transibèric ha posat punt i final a la primera experiència de Nani Roma amb el BMW X3 CC. Després de 2260 quilòmetres, 1216 dels quals cronometrats, el pilot de Repsol ha pogut constatar l’enorme potencial del cotxe de la marca bavaresa, amb el qual ha aconseguit la victòria en dues especials i ha estat sempre entre els més ràpids de la competició.

L’etapa d’avui ha comptat amb una especial de 160 quilòmetres que, com en dies anteriors, els pilots han recorregut en dues ocasions. Roma ha acabat la primera passada en segon lloc, a 45 segons de Carlos Sousa, i això tot i haver perdut temps havent d’avançar diversos rivals. El pilot de Repsol ha arrencat vuitè i, tot i la pols, ha superat cinc cotxes, demostrant un cop més que tenia ritme per optar a un resultat final més positiu.

En la segona especial, Roma ha acabat quart, a 8 minuts i 24 segons del líder. En aquesta ocasió, el català s’ha sacrificat per l’equip, ja que ha contactat amb el seu company Chicherit, que estava tenint problemes, i s’ha mantingut al seu darrere fins al final de l’especial per poder ajudar-lo en cas de necessitat. Al final no l’ha necessitada i el francès ha aconseguit la victòria final.

La propera cita per a Nani Roma serà la Baixa Espanya-Aragó 2009, del 23 al 26 de juliol.

Nani Roma
“L’etapa d’avui ha tornat a ser difícil i competida, perquè he tornat a sortir per darrere de pilots més lents que jo, i mai no és còmode rodar darrere de la pols. En la primera especial, he avançat cinc cotxes, però tant de temps bloquejat darrere d’altres pilots no m’ha permès optar a una nova victòria en l’especial i he acabat segon. Després, he hagut de fer treball d’equip, perquè he enxampat Chicherit, que tenia problemes, i m’he quedat al seu darrere per si necessitava ajuda. Després de com ha anat tot el ral•li, no puc dir que el resultat sigui positiu, perquè crec que tenia ritme per guanyar la cursa. El balanç global, però, sí que ho ha estat. Les sensacions han estat molt bones i he pilotat còmode, aprenent cada dia del cotxe i de Michel [Perin], i estic molt content. D’ara endavant, ja tenim una idea del camí que volem seguir per treballar, i el potencial del cotxe és molt gran.”

22/06/2009

Últimes notícies

> Nani Roma s’estrena amb victòria al volant del BMW X3 CC
> Marc Coma ha rebut avui dijous l’alta hospitalària


Nota informativa: Traducció de l'original en castellà. En cas de qualsevol discrepància, prevaldrà la versió en castellà.