Jaume Alguersuari, pilot de Repsol a les World Series by Renault, ha acabat en desena posició la segona cursa de la prova d’Hongria, amb la qual s’ha mostrat una mica decebut: “M’ha passat el mateix que en la segona cursa del meeting de Barcelona. Era tercer i amb la sortida del safety car no he pogut entrar a canviar els pneumàtics.”
El jove pilot català s’ha mostrat contrariat perquè la sort no l’ha acompanyat al traçat d’Hungaroring, on s’ha hagut de conformar amb la desena posició: “En aquest campionat, si no aprofites les oportunitats, estàs perdut. Ho he donat tot i no ens mereixem el que hem viscut avui.” 14/06/2009 > No et perdis el vídeo de Jaime en acció
Altres enllaços d’interès:
> Dóna suport a Jaime al seu bloc
> Les World Series al detall
> Accedeix a la zona de Jaime Alguersuari
Últimes notícies
> Una mala estratègia allunya Alguersuari del podi
> “Continuarem treballant amb el cotxe per millorar-lo i lluitar per les primeres posicions”
Nota informativa: Traducció de l'original en castellà. En cas de qualsevol discrepància, prevaldrà la versió en castellà.